donderdag 2 mei 2013

SNEAK PEEK APRIL


Hier zie je een korte samenvatting van de maand april en wat ik allemaal gedaan of gekocht heb..
Ik zal even uitleggen wat het allemaal is:
1. Linksboven zie je mijn dahlia's die voluit bloeien op het balkon in de ochtendzon. 2. Mijn armbandjes in allerlei kleurtjes van Tutten by Stylingtoday. 3. Mijn nieuwe nagelkleurtje... Roze! 4. Miss Lipgloss schrijft over een Mulberry tas waar wij de look-a-like van hebben. 5. Appeltaart met ijs bij Clevers samen met Wendy. 6. Mijn Koninginnedag outfit. 7. Haar achterover, hot or not? 8. Mijn nieuwe Cèline look-a-like it bag! Waar ik heel blij mee ben.


Here you see a short resume of the month april and what I've done or/and purchased..
I'll explain what all of these pictures are:
1. In the leftcorner my dahlia's which are blooming in the morningsun. 2. My colourful bracelets from Tutten by Stylingtoday. 3. My new nails.. Pink! 4. Miss Lipgloss writes about a Mulberry bag, where we've got the look-a-like of. 5. Appelpie with icecream at Clevers with Wendy. 6. My queensday outfit. 7. My cèline look-a-like it bag which I'm very happy with!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo