maandag 22 april 2013

MISS LIPGLOSS




Voilà! Hier zie je mijn laatste aanwinst qua leesvoer.. Hèt boek van Miss Lipgloss (Cynthia Schultz), Beauty.
Ik ben nu halverwege het boek en vind het erg leuk en makkelijk om te lezen. Het eerste gedeelte gaat vooral over het bloggen van Miss Lipgloss en hoe het begonnen is en daarna gaat het vooral over Beauty. Ik weet zelf natuurlijk al bijna alles wat er te weten valt over dit onderwerp omdat ik er zelf ook dagelijks mee bezig ben in mijn werk èn in mijn vrije tijd, maar het is altijd leuk om te lezen hoe iemand anders het doet :).
Het is ook allemaal heel mooi vormgegeven.

Al met al vind ik het een erg leuk boek en voor de prijs (€14,95) hoef je het al helemaal niet te laten!



Voilà! Here you see my latest trophy for reading. Thè book of a dutch blogger called Miss Lipgloss (Cynthia Schultz), Beauty. I'm half way through the book and I find it very easy and fun to read. The first part is mostly about her blog and how it started, and then it's all about Beauty. Of course I know almost everything there is to know about this subject because I work with it everyday in my job ànd spare time, but it's always fun to read and see how someone else does it :).

All in all I think it's a really great book and for that price (€14,95) you don't have to leave it in the bookstore!

1 opmerking:

  1. Leuk leuk!! Misschien ga ik hem ook nog wel halen!!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo