zondag 24 februari 2013

WORKING DAY




Hier zie je een outfitpic van mij toen ik aan het werk was in de salon. ( De foto is natuurlijk wel in de pauze gemaakt ;) ). Ditzelfde droeg ik ook toen ik het filmpje opnam over de Bc Fibre Force. Het vestje en het rokje zijn niet van een bekend merk, de sneakerwedges zijn van Supertrash en zitten echt heerlijk.


Here you see a outfitpic of mine when I was working in the salon. ( Of course the picture was made during lunchbreak ;) ). This is the same outfit I wore during the video I made about Bc Fibre Force. The cardigan and skirt are not from a known brand, the sneakerwedges are from Supertrash and they are really comfy.

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk outfitje!!! En die schoenen zijn echt gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx! Heb ze al bijna een jaar, waren ook geen goedkope aankoop, maar ben er nog steeds erg blij mee:)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo