maandag 25 februari 2013

BLING BLING




Lees meer..

Hierboven zie je foto's die ik gemaakt heb van mijn 2 collegaatjes Juul en Elles. Zij hebben allebei bling bling accessoires in hun haar. Deze haaraccessoires hebben we een tijdje geleden ook al in de collectie gehad en per toeval kwam ik ze weer tegen en ze blijven gewoon superleuk! Dus.. Heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om 2 van mijn eveneens enthousiaste collega's te versieren met deze bling bling. Bij Juul is het opgebracht als een soort haarbandje en bij Elles heb ik de steentjes willekeurig in het haar geplaatst.

De techniek is eigenlijk heel simpel. De steentjes zitten op een draadje met een lus. Je neemt een fijn plukje haar en je haalt dit door de lus, je schuift het steentje erover, trekt het draadje los van het haar en het steentje en klaar is kees! Als je het een paar keer gedaan hebt, is het supermakkelijk.
We hebben nog een aantal doosjes met verschillende kleuren steentjes, dus als je dit ook leuk vind, kom gerust eens langs om te kijken of er een kleurtje voor jou bij zit! @ Kapsalon Anja & Loek.


Above you see pictures I took from my 2 colleagues Juul and Elles. They both have bling bling hairaccessoires in their hair. These hairaccessoires have been in our collection a while ago and  through coincidence I bumped in to these again. And they just are supercute! So.. I immediately took adventage of the situation to adorn 2 of my equally enthousiastic colleagues with this bling bling. With Juul I did it like a headband and with Elles I put the stones here and there on the front of her hair.

The technique is actually quite simpel. The stones are on a thread with a loop. You take a fine tuft of hair, put it through the loop, slide the stone over it, pull the thread loose from the hair and you're done! When you've done it a few times it's really easy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo