maandag 7 januari 2013

NEW YEAR, NEW HAIR.







Hierboven zie je de nieuwe kapsels van mij en mijn 2 collegaatjes Willeke en Elles. We hebben vandaag een haarochtend/ -middag gehad en hebben weer bij elkaar een nieuw kapsel aangemeten. Willeke is degene met de grootste verandering. Die is van halflang/lang naar een stuk korter assymetrisch kapsel gegaan. En daarbij heb ik donkerroodbruine baantjes in haar haar geverfd. Elles heeft zwart aan de zijkanten en donkerroodbruin bovenop. Ook heeft ze Great Lengths Jewelpurple en Jewelgreen in haar lok. Dit geeft een wat speelser effect en meer kleur. Het is namelijk erg lastig om een felgroene of felpaarse kleur te krijgen dmv verf. Ikzelf heb niet zo'n grote verandering doorgaan, aangezien mijn haar pas nog geknipt is, dus heb ik  het alleen gekleurd. De aanzet is wat donkerder gemaakt met een koele donkerblonde tint en ik heb er bovenop met dezelfde kleur wat lowlights doorheen waardoor de gehele tint wat koeler wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo