maandag 14 januari 2013

BABY IT'S COLD OUTSIDE







BRRR... Wat is het koud vandaag buiten! Mooi weer om lekker binnen bij de verwarming te zitten met een kop warme chocomel. Maar nee... Wij hadden andere plannen vandaag ;). Vanmorgen heb ik een superleuke fotoshoot gedaan met mijn collega Juul. Vrijdag heb ik haar geknipt en gekleurd en vandaag zouden we een shoot doen, omdat ik ergens een leuke achtergrond had gezien. Dus het stond gepland en dat hebben we ook gedaan. We stonden wel samen te rillen van de kou en hebben na de shoot ons lekker opgewarmd bij bakker bart ;). Ik kan helaas nog geen sneak peek geven van de foto's maar die verschijnen binnenkort hier op mijn blog! 
Wel heb ik een aantal outfitfoto's van vandaag gemaakt zoals je hierboven kunt zien. Ik hoop dat jullie het wel lekker warm hebben gehad, van mij mag het snel weer lente worden!

Vest: New Yorker, T-shirt, ketting en broek: H&M, schoenen: Durlinger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo