zondag 8 september 2013

SUPREME KERATIN - The Complete Hair Smoothing System



Herken jij jezelf in dit filmpje? Ik in elk geval wel. Het is vreselijk als je elke dag weer opnieuw je haar moet stylen en behandelen met olie en liters verzorgende producten om het handelbaar, glad en glanzend te krijgen. Natuurlijk vind ik het als kapster zijnde niet erg om mijn haar te doen, maar het zou ook wel eens fijn zijn als het een keertje iets minder werk was om het alleen al glanzend te krijgen. 
Ik (en waarschijnlijk meerdere vrouwen ;) ) ben daarom ook erg benieuwd naar dit nieuwe product van Schwarzkopf Professional dat ook dit najaar bij ons in de salon als behandeling te verkrijgen is. Het belooft in elk geval erg veel goeds!
Hou mijn blog en onze facebookpagina goed in de gaten voor meer updates!




Do you recognize yourself in this video? I sure do. It's horrible to have to flat iron your hair everyday over and over again and put tons of oil and caring products in your hair to make it less frizzy and more soft and shiny. Of course I don't mind taking care of my hair and modelling it every day as a hairdresser, but it would be nice sometimes if it was a little bit less work to get it this way.
I ( and probably more women ;) ) am therefore very excited to see this new product of Schwarzkopf Professional that is also available at our salon this season. It promisses a lot of good things!
Keep an eye on my blog and our facebookpage for more updates!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo