donderdag 5 september 2013

I'M BACK!


Hi, hier ben ik weer, terug van het prachtige Indonesiƫ. Het was een prachtige vakantie en we hebben alles gedaan wat we graag wilden doen en hebben prachtige natuur en cultuur gezien. We hebben gezwommen met dolfijnen, gereden op een olifant, ik mocht een python vasthouden en vliegende honden. De mensen zijn ook heel aardig en het eten is heerlijk.
Het was een lange reis van Nederland naar Indonesiƫ en terug, maar het was het zeker waard.
Ik heb een aantal foto's genomen met mijn telefoon en die staan al op mijn blog www.trulyjessy.blogspot.com. Daar komen ook een aantal van de andere foto's op te staan van de reis.
Ik wilde jullie even laten weten dat ik weer terug was en volgende week weer fris ga beginnen in de kapsalon.
En.. druk bezig zal zijn met de voorbereidingen van de rode loper zondag 29 september in Horst. Ook deze keer zullen Hanneke Janssen, Eigenaresse van modezaak VROUW womenswear en ik weer samen gaan werken.
Hartstikke leuk, ik houd jullie op de hoogte!



Hi, here I am again, back from beautiful Indonesia. It was an amazing holiday and we did all of the things we wanted to do and saw some really amazing nature and culture. We had a swim with dolphins, had a ride on a elephant, I got to hold a python and feed flying dogs.
It was a long trip from Holland to Indonesia and back, but it was worth it.
I have some photo's I took with my phone and there already on my blog www.trulyjessy.blogspot.com. There will also be some pictures from the rest of the trip. 
I wanted to let you know that I'm back again and starting all fresh with working next week in the salon. And.. I'm busy with the preparations of the red carpet show sunday 29 september in Horst. Also this time Hanneke Janssen, owner of VROUW womenswear and I will be working together again.
Really looking forward to it, keeping you up about it!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo