zondag 4 november 2012

UPDATE


 
 
Hoe cool zijn deze 2 kapsels?! Je pimpt je kapsel meteen op als je er een leuke of aparte invlecht in maakt. Zaterdag kwam er een meisje bij ons in de salon, met de vraag of we het bovenste kapsel bij haar konden toepassen. Ik vond deze foto's zo gaaf dat ik ze even met jullie wilden delen:).
 
En... Morgen is het zover! dan horen we of we de leukste kapsalon van Nederland zijn! In Utrecht komen dan alle leukste salons van de provincies bij elkaar. Dan mag iedere salon een presentatie doen, waarom zij denken dat ze de leukste salon van Nederland zouden zijn. Hier word dan de winnaar uitgekozen voor de vakjury prijs. Ook wordt er een publieksprijs uitgereikt, maar ik weet helaas niet precies hoe dat in zijn werk gaat. We laten ons verrassen morgen en maken er een leuke middag van. Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo