zondag 11 november 2012

ACT LIKE A WINNER






 
 
WOW... Wat een avond! Of eigenlijk moet ik zeggen, wat een week! Zoals jullie vast al kunnen zien, heb ik gisteravond de eerste prijs behaald met de Gold Trophy 2012, categorie Tomorrow's Look! Yeah! En dat voelt goed :)De jury bestond uit bekende mensen uit het kappersvak die een vrij hoog aanzien hebben, dus dat is een supergevoel als ze jou foto kiezen! Je ziet op de foto's mijn collega's, ouders, mijn model Vicky en gedeeltes van de avond en zoals je ziet was het superdruk in House of Amsterdam. De locatie was hoe dan ook prachtig, een ontzettend mooi pand. En Amsterdam blijft ook een bruisende stad. Het leeft daar altijd, het was dan ook erg leuk om daar nog even doorheen te wandelen :).
De prijzen die ik behaald heb zijn ook niet mis: daaronder valt namelijk een driedaagse geheel verzorgde reis naar Rome voor 2 personen! How cool is that?! Daar gaan we zeker van genieten!
 
Wel wil ik er nog even bij vermelden dat op de bovenste foto mijn lieve collega Willeke nog op hoort te staan, maar die was degene die de foto heeft gemaakt. Ook mijn vriend Mickey was er bij om mij aan te moedigen. Dus die staan er helaas niet op, maar horen er zeker bij! ;) Zij heeft namelijk mij gezicht vastgelegd toen ik te horen kreeg wie de winnaars waren. En dat is ook wel aan mijn blik te zien haha.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo