vrijdag 20 juli 2012

HAIR




Graag wil ik jullie foto's laten zien van mijn nieuwe kapsel.. De groene Great Lengths extensions zitten er nog in en ze bevallen nog steeds erg goed ;). Ook heb ik een stukje van de lengte afgeknipt. Dit bevalt ook erg goed en je haar knapt er meteen van op, het is weer een stuk voller en de punten zijn mooi vol en gezond. De kleur is ook iets aangepast, de basis blijft een lichtbruine tint maar er zijn weer heel veel highlights ingezet, dmv folies. Aan de onderkant zijn het echt dikkere plukken en bovenop wat fijnere hightlights, voor een toch subtiel ombré effect.
Op de foto zie je dat ik het in een kuif draag vandaag. Zondag gaan we naar de Floriade, dan ga ik ook veel foto's knippen en dan zul je waarschijnlijk  het kapsel zien met de pony omlaag... Wordt vervolgd...


Jullie kunnen nu ook meteen zien dat ik mijn nieuwe bril ook echt draag! Daar blijf ik ook nog steeds heel veel reactie's op krijgen. Iedere dag.
Dit bewijst toch maar weer dat het dragen van een bril nu echt helemaal geaccepteerd is en het helemaal past in het modebeeld. Ook om deze als accessoire te hebben, of je een bril nu wel of niet echt nodig hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo