donderdag 24 mei 2012

SHOPPING IN ARNHEM

Vandaag had ik met mijn zusje afgesproken om een dagje te gaan shoppen in Arnhem. Zij woont in Enschede dus ik zie haar niet zo vaak we hebben besloten om halverwege te ontmoeten en in Arnhem had ik nog nooit geshopt, dus bij deze. We hadden in elk geval prachtig weer, maar toen we s'middags rond een uur of 3 de trein weer terug hadden, was het toch wel erg warm en waren we erg moe...
We zijn allebei goed geslaagd, ik heb me aan mijn budget gehouden en mijn zusje is vet over het hare heen gegaan, maar ja, je weet nooit wat je tegenkomt...


Milkshake op het terras

Mijn zusje op het terras aan de cola:)

Ik in de trein terug.. Boring!

Mijn broek van vandaag (harembroek met print, lekker luchtig!)

Statement necklace



Mijn nieuwe aankoop: camelkleurige loafers van Dolcis, erg comfy! ( voor die prijs dan )
Mijn andere nieuwe aankoop, een wit jurkje. Lekker luchtig en erg schattig. Ik ben van plan deze te combineren met een riempje in de taille en stoere laarsjes of als het heel warm is als vandaag, sandaaltjes.. Maar met de laarsjes is het stoerder.

Mooie halslijn

Rouche aan de onderzijde..

2 opmerkingen:

  1. Very nice girl!!!!
    Is dat alles wat je gekocht hebt????? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha.. Ik kan eerlijk zeggen, Ja dat is alles wat ik gekocht heb;) Goed hè!
    Maar ik ga morgen wel even naar Zapato, want mijn zwarte sandaaltjes zijn kapot en ik heb daar hele leuke gezien :D Maar dat zie je morgen wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo