zondag 4 augustus 2013

SUNDAY INSPIRATION













Hier een nieuwe sunday inspiration post. Ik heb de laatste tijd weer heel veel gepind. En.. dus weer veel leuke dingen om te laten zien. Hopelijk hebben jullie net zo'n fijn weekend gehad als ik. Bij ons is het kermis op dit moment en er is genoeg te beleven. Altijd leuk:) 
Binnenkort komt er nog een nieuwe post online over hoe ik mijn koffer inpak en wat ik allemaal meeneem naar Indonesiƫ! Stay tuned...



Here a new sunday inspiration post. Lately I've been doing a lote of pinning. So... I have a lot of fun pins to show you. Hopefully you guys had such a lovely weekend as I had. 
Soon there will be a new blogpost about how I pack my suitcase and what I bring to my trip to Indonesia! Stay tuned...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo