donderdag 11 juli 2013

SUMMERWEEKEND



Hier nog een korte samenvatting van afgelopen weekend. Ik heb lekker in het zonnetje kunnen zitten op mijn balkon en ook mijn nagels gelakt voor de bruiloft van vrienden aanstaande vrijdag. Op de foto's zie je ook mijn nieuwe zomerhoedje en striped bikini. Zaterdagavond heb ik mogen puppysitten op Lady, de puppy van diezelfde vrienden van ons. En het was zo leuk, Lady is zo'n schatje. Mickey had vrijgezellenfeest en dat was ook erg leuk geweest. Ik heb ook een heel leuk filmpje van Lady, hopelijk lukt het om deze ook te uploaden op mijn blog. 
Zondagmiddag zijn we naar familie van Mickey geweest en daar hebben heerlijk gegeten met zelfgemaakt saté op de bbq en deze bijzonder lekker groene ijsthee met honing. 
Al met al een heerlijk rustig weekendje met prachtig weer, wat ik even met jullie wilde delen! Hopelijk hebben jullie net zo'n fijn weekend gehad.


Here a short recap from last weekend. I've been enjoying the loveley weather on my balcony and I've also been painting my nails for the wedding from our friends this friday. On the pictures you also see my new summerhat and striped bikini. Saturdaynight I've been 'puppysitting' on Lady, the new puppy from the same friends of ours. And it was so much fun, Lady is such a cutie. Mickey had a bachelorparty and that was also a lot of fun. I also have a really cute movie of Lady, and I hope I can upload it very soon.
Sunday afternoon we went to family from Mickey and we had a yummy bbq with selfmade saté and a very special green icetea with honey.
All in all we had a lovely and quit weekend with beautiful weather, which I like to share with you! Hopefully you've had such a lovely weekend as well.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo