maandag 24 juni 2013

DIARY





Hier een samenvatting van afgelopen week! Vanaf morgen komen er foto's online van het Beauty & Fashion event waar we gisteren met de salon aan meegedaan hebben! Stay tuned...


Here a diary from last week! Tomorrow there will be some pictures online from the Beauty & Fashion event which we attended yesterday! Stay tuned...



Pretty flowers, staat lekker fleurig op tafel!

Pretty flowers, looks colorful on the table!



Lady, heb een aantal leuke foto's van dit lieve stoute hondje gemaakt;)

Lady, I've made some cute foto's of this sweet naughty little dog;)


Wat uitgeprobeerd met de bewerkingsprogramma's op mijn telefoon.

Some tryouts with the fotoprograms on my phone.



Zondagmorgen ontbijt op het terras met mijn vriendin Vivian, voordat we gingen shoppen!

Sundaymorning breakfast on the terrace with my friend Vivian, before we went shopping!



Mijn zusje is geslaagd voor haar HBO psychologie opleiding! Jeej!

My sister finished her HBO psychologie schooling! Yay!


Mooi zonnig terras bij mijn ouders :)

Nice and sunny terrace at my parents :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo