maandag 4 maart 2013

REVIEW


Hallo allemaal, ik wil jullie graag vertellen hoe ik de Bc Fibre Force producten heb ervaren. Dit wilde ik eigenlijk via een video doen, maar ik heb een beetje problemen hoe ik video's van mijn nieuwe telefoon naar mijn computer kan uploaden.. Mijn sd-card zit namelijk verstopt in het toestel, waardoor ik deze helemaal open moet maken en de batterij eruit moet halen voordat ik erbij kan. Erg omslachtig dus. 
Dus.. Ik dacht, ik kan ook wel de usb-kabel er op aansluiten en dan aansluiten op mijn laptop. Maar dit was ook al geen succes. 
Nu moet ik eerst even uitvogelen hoe het allemaal precies werkt voordat ik weer iets kan uploaden. Bummer :S!

Maar goed, om op het onderwerp terug te komen, ik ben erg enthousiast over de Bc Fibre Force producten. Ik heb mijn haar er nu 3 keer mee gewassen en meteen na de eerste wassing merkte ik al dat mijn haar sterker en "anders" aanvoelde. Het voelt een beetje alsof er een extra beschermlaagje om mijn haar zit. Ook heb ik het idee dat het meer glanst. Erg fijn. 
Ook merk ik als ik mijn haar gestijld heb s'morgens en de dag erna opsta, mijn haar nog vrij goed in model zit. Het is waarschijnlijk iets gladder door de producten geworden en daardoor is het de volgende dag minder pluizig en weerbarstig. 
Al met al ben ik dus erg positief, ik kan echt verandering merken aan mijn haar en ben benieuwd na de beloofde 4 tot 10 weken, of ik dan nòg meer resultaat heb of niet.. 
Tegen die tijd laat ik het jullie weten en hopelijk met een video! :) 



Hi everyone, I love to tell you about my experience with the new Bc Fibre Force products. I actually wanted to tell you in a video, but I'm having a little trouble with my new phone, about how I get video's and pictures from my phone to my laptop. My sd-card is hidden inside the phone, and I have to open it completely and remove the battery before I can remove the sd-card. So.. I thought, I can also use the usb-cabel to connect it to my laptop, but this also wasn't a great succes. 
Now I just have to figure out, how it all works before I can upload something again. Bummer :S!

But anywho, to recover the subject, I'm really really excited about the Bc Fibre Force products. I've washed my hair 3 times now and right after the first time I already noticed my hair felt stronger and "different". It felt a little bit like there was a extra protection coating around my hair. Also I have the idea it shines more. 
Also when I straight iron my hair in the morning, and I get up the next day, my hair is still looking quite straight and smooth. Apparentley it is smoothened a bit by the products. And therefore the next day it is less fluffy and unruly.
All in all I'm really positive, I can really notice the difference in my hair and I'm very curious after the promised 4 till 10 weeks, if I have even more results or not...
I'll let you know.. And hopefully with a video! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo