zaterdag 4 augustus 2012

MESSY UP-DO PART 2



Ik kon het natuurlijk niet laten om gisteren meteen naar de winkel te snellen en naald en draad te halen voor mijn up-do. Als ik iets gezien heb, wil ik het ook meteen uitproberen!
Dit is mijn tweede poging, de eerste was met wit ijzergaren en dat viel een beetje te veel op. Deze keer had ik het met zwart ijzergaren gedaan en dat zag je amper. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor haarkleur je hebt:).
Ik moet zeggen al met al kreeg ik mijn haar vrij snel op de goeie plek met het draad en het heeft de hele dag en avond goed gezeten. We zijn gisteren ook uit geweest dus  het was pas s'nachts dat we thuiskwamen en ik het draad eruit heb gehaald.
Met het eruit halen is het wel een klein beetje friemelen om het draad er helemaal uit te krijgen. Je moet het ook eerst even doorknippen.

Ik ga zeker mijn haar vaker zo opsteken en ik ben van plan om dit ook bij klanten te doen die er voor open staan iets nieuws te proberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo