dinsdag 12 juni 2012

TEAM BUILDING









We hebben gisteravond een etentje gehad van onze fooienpot. Alle centjes die we dus extra krijgen, sparen we op en daar gaan we lekker samen van uit eten. Deze keer was het tapas bij Terlago in Horst. Het was echt heerlijk, we waren ondanks de regen toch in vakantiesferen en we hebben onze buikjes goed rond gegeten. Vantevoren hebben Willeke, Elles en ik nog elkaars haar geknipt en geverfd. Ik zal even uitleg geven bij de foto's...
1 en 2 > Mijn nieuwe haarkleur, donkerkoper, koper en groene Great Lengths. 3 > Het hele team. 4 > Willeke, Elles en ik = lol.  5 > Ik met mijn vork. 6 > Een volle tafel met hapjes. 7 > Het toetje, een latte machiato van room, verse aarbeien en vanilleijs. Mmmm...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo